Mechanizm skarg i zażaleń

Na czym polega mechanizm skarg

Mechanizm skarg i zażaleń jest procesem oceny i rozwiązywania skarg interesariuszy w przypadku wystąpienia negatywnych oddziaływań w ramach Projektów. Ma zastosowanie do wszystkich działań i etapów realizowanych inwestycji.

Złoż zażalenie

Co może być przedmiotem wniosku

Skargi i zażalenia mogą dotyczyć szkód, obrażeń lub obaw związanych z działaniami prowadzonymi w ramach Projektów lub zaobserwowanych incydentów albo naruszeń.

Złoż zażalenie

Proces składania skargi

Wniosek 01

Skargę możesz złożyć na kilka sposobów:

  • on-line - poprzez stronę www
  • pocztą tradycyjną (na adres MFW Bałtyk I S.A., MFW Bałtyk II Sp. z o.o. lub MFW Bałtyk III Sp. z o.o.)
  • pocztą elektroniczną (na adres info@baltyk123.pl)
  • w skrzynce w biurze budowy w Pęplinie
  • w skrzynce w biurze budowy w Lędowie-Osiedlu
  • w naszym Centrum informacji o morskich farmach wiatrowych Bałtyk w Łebie.

Rejestracja 02

Inwestor potwierdzi otrzymanie wniosku.

Proces rozpatrywania 03

Proces rozpatrywania różni się w zależności od rodzaju skargi, wstępnej oceny oraz złożoności sprawy.

Rezultat 04

Inwestor udzieli odpowiedzi w terminie do 25 dni roboczych od daty przyjęcia skargi.

Działania następcze i monitorowanie 05

Inwestor wdroży działania łagodzące uwzględnione w odpowiedzi.

W ramach witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Dowiedz się więcej.